eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa klienta › Re: Prawa klienta
  • Data: 2004-01-27 01:56:25
    Temat: Re: Prawa klienta
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <bv2u2c$s9a$1@news.onet.pl>, Kamil wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    > news:hnude1-oal.ln1@ziutka.router...
    >> A kupowales z mozliwoscia posiadania za jakis czas charczacego glosniczka
    >> czy tez zgodnie z umowa kupiles telefon ktory nie powinien sie tak
    >> zachowywac?
    > to jasne ze kupowalem sprzet ktory ma dzialac poprawnie. Ale przeciez kazdy
    > rozsadny sprzedawca wysle mnie najpierw do serwisu zanim zgodzi sie wymienic
    > sprzet.
    >
    > Idac Waszym tropem mozna dojsc do tego ze w kazdym (lub prawie kazdym)
    > sprzecie mozna sobie znalezc cos co nam nie bezdie pasowac i tym sposobem co
    > dwa tygodnie bedziemy miec nowe urzadzenie.

    Tylko nie bierzesz poprawki na to, że świat nie jest taki czarnobiały i
    ustawodawca przewidział tego typu zakusy mówiąc np. o wadach nieistotnych.
    Po sekundo, niezgodność z umową nie oznacza automatycznie nowego
    urządzenia, nawet jeśli wada jest istotna.
    Poczytaj trochę tutaj,

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl


    W każdym razie Ty w tej dyskusji operujesz argumentami logiki na mocno
    ograniczonej bazie danych sformułowań potocznych, a pojęcie "niezgodność z
    umową" jest pojęciem prawnym, zdefiniowanym ustawowo. Poczytaj "Ustawę o
    szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego" z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) a sporo Ci się
    wyklaruje:

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/modules.php?
    name=Content&pa=showpage&pid=47

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1