eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa klienta › Re: Prawa klienta
  • Data: 2004-01-26 16:35:53
    Temat: Re: Prawa klienta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bv2u2c$s9a$1@news.onet.pl...

    > Idac Waszym tropem mozna dojsc do tego ze w kazdym (lub prawie kazdym)
    > sprzecie mozna sobie znalezc cos co nam nie bezdie pasowac i tym
    sposobem co
    > dwa tygodnie bedziemy miec nowe urzadzenie.

    Niestety nasz trop jest zgodny z obowiązującym prawem. Zakupione
    urządzenie ma działać poprawnie. Jak nie działa to należy je zwrócić
    sprzedawcy. Sprzedawca może raz podjąć próbę naprawy, a później nie ma za
    bardzo wyjścia i musi wydać nową rzecz albo pieniądze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1