eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa klienta › Re: Prawa klienta
  • Data: 2004-01-25 19:44:51
    Temat: Re: Prawa klienta
    Od: "Kamil" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Uzytkownik "kam" <k...@p...onet.plX> napisal w wiadomosci
    news:bv1015$dab$1@news.onet.pl...
    > Kamil wrote:
    > > Ale gdzie tu niezgodnosc towaru z umowa?? Telefon jest taki jak chcialem
    a
    > > moje obawy dotycza serwisu i klopotow zwiazanych z serwisem.
    >
    > tu: Powodem byl charczacy glosniczek


    OK
    Powinienem napisac dokladniej - glosniczek po 3 dniach zaczal charczec i
    dlatego zanioslem sprzet do serwisu. Ale to nie jest niezgodnosc towaru z
    umowa, bo kazdy sprzet moze sie zepsuc.

    Czy teraz ktos moze mi odpowiedziec na moje pytania??

    Kamil


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1