  • Data: 2008-06-18 13:35:18
    Temat: Re: Prawa autorskie - pytanie
    Od: prefi <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kendy pisze:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie.
    > Zaczne od tego ze pismo jakie otrzymalem od pewnej Spolki jest pismem
    > wyslanym z racji tego ze jestem z nimi na 'wojennej sciezce' - pisal nie
    > bede wiele - powiem tylko ze ostatnio wygralem z nimi sprawe o odszkodowanie
    > i robia to na zasadzie 'zlosliwosci'.
    >
    > Prosze wiec aby ktos z Was pomogl mi w tej sprawie. Pismo wyglada tak:
    >
    > www.garbomania.com.pl/123.jpg
    >
    > Mam na stronie firmowej katalogi, opracowane na podstawie ich materialow
    > oraz znaki ich firmy ale na stronie jest klauzula o tresci:

> [...]

    wiesz, nikt nie jest wrozka - trudno ocenic cokolwiek, jesli
    nie znana jest zawartosc "strony firmowej"... Twoj opis co
    tam niby jest nie jest wystarczajacy.

    w pismie tego 'radcy prawnego' rozbawily mnie do lez "zasady
    korzystania z serwisu internetowego Spolki" - zapytaj o
    miejsce publikacji, a takze o wskazanie, na jakiej podstawie
    owe "zasady" maja byc powszechnie obowiazujacym zrodlem
    prawa...