  • Data: 2008-06-18 15:04:17
    Temat: Re: Prawa autorskie - pytanie
    Od: "kendy" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeszcze od biedy i z trudem można uznaći żądanie usunięcie ich loga.
    > Jednak zakaz stosowania nazw wyrobów i nazwy producenta w przypadku
    > sprzedawania ich produktów, to jakiś absurd.

    jak pisalem wczesniej jest to zlosliwe dzialanie z ich strony zwiazane z
    przegrana sprawa
    za wszelka cene probuja znalezc 'cos' tyle ze nie maja szans bo jestem
    uczulony w tej sprawie :)

    mysle ze na swoja obrone moge zastosowac art 156 z ustawy o wlasnosci
    przemyslowej

    co o tym mysla inni?

    pozdrawiam i dziekuje wszystkim za pomoc ;)
    k.