  • Data: 2008-06-18 14:25:04
    Temat: Re: Prawa autorskie - pytanie
    Od: "kendy" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem jak wygląda Twój katalog ani jak wygląda ich pismo (link nie
    > działa), ale przepatrz sobie art. 154 pkt 3 oraz 154 ust. 1 prawa
    > własności przemysłowej.

    Link do katalogu podalem w poscie nizej.
    A co do art. 154 - no jest to reklama - ICH FIRMY I ICH WYROBOW - wiec jak
    dla mnie to paranoja :)
    zabraniaja mi reklamowac czegos na czym zarabiaja ;)

    pomijam fakt ze to (jak wpomnialem wczesniej) zwykla zlosliwosc
    i dlatego chce byc pewny czy faktycznie moga mi cos zarzucic czy tez moge
    sobie ich pismo oprawic w ramki i pokazywac studentom prawa jakim radca nie
    nalezy byc :)

    k.