  • Data: 2005-10-26 13:45:19
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    scream napisał(a):

    > Eh, nudny jesteś.
    >
    > Dz.U.05.141.1186, ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dn. 26 lipca 2005 r. w
    > sprawie sposobu postępowania przy wykonywaniu niektórych uprawnień
    > policjantów

    > § 2. 1. Policjant, który przystępuje do czynności służbowych związanych
    > z wykonywaniem uprawnień określonych w § 1 pkt 1-3, 5, 7 i 8, jest
    > obowiązany podać swój stopień, imię i nazwisko w sposób umożliwiający
    > odnotowanie tych danych, a także podstawę prawną i przyczynę podjęcia
    > czynności służbowej.

> [...]

    właśnie przytoczyłeś to samo, co ja, jak odpowiadałem na twój post dwa
    dni temu: Message-ID: <435ccea2$2@news.home.net.pl>

    Jak na podstawie powyższych przepisów możesz wyciągać wniosek, że
    policjant ma zawsze obowiązek pokazania legitymacji "w taki sposób, abym
    mógł sobie zapisać jego imię, nazwisko, numer i organ wydający legitymację."

    Jeszcze raz: ten obowiązek odnosi się tylko do sytacji, gdy policjant
    jest *nieumundurowany*, jest to zarówno w ustawie "o policji"
    przytaczanej wcześniej jak i w tym rozporządzeniu.

    Nudny jestem? Może nie potrafię czytać tych paragrafów?

    andy_nek