    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prace obcej firmy na terenie prywatnym.
    Date: 19 Dec 2006 21:30:13 +0100

    > i wtedy odeslecie do tej firmy ew organu wydajacego zgode lub pobliskich
    > mieszkancow jak sie sprawa rypnie to wam nic nie zrobia, bo co kaza
    > rozebrac kanalizacje niewasza lub wstrzymac roboty co wam oczywiscie
    > zwisa ;)
    >
    > --
    > Pozdro
    > Harry
    > gg 833844
    > !!! Popraw adres przy odpowiadaniu na priv !!!
    Nic im nie zwisa. żeby wejść z budową na cudzy teren trzeba mieć w urzędzie
    zgodę na takie działanie. Przynajmniej w Lodzi tak jest. Inaczej nie dadzą
    zezwolenia. Jak to inwestor w jakiś sposob obszedł to jego problem. Pojawia sie
    jednak drugi, poważniejszy problem dla wlaścicieli. Przyjdą wyryją dziury, byle
    jak zasypią, nie uprzątną terenu. Potem właściciele będą się po sądach latami
    uganiać a niejeden adwokat za to córkę wykształci. Potrzebna jest umowa na
    okoliczność wykorzystania terenu. W takiej umowie można napisać na przyklad że
    inwestor przywroci stan poprzedni. Ja bym jeszcze chciał oplatę za użyczenie
    terenu. Kapitalizm jest. Wprowadzić zapis ze jak po 2 latach teren się zapadnie
    to mają poprawić i jeszcze kilka takich rożnych zapisów że np wykonawca będzie
    mial polisę OC. Tomek