    From: edmund <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca w innym miejscu niż na umowie
    Date: Mon, 24 Sep 2007 09:19:33 +0200
    Sender: e...@8...105.164.146

    Dnia 22-09-2007 o 20:31:09 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    > wiadomości news:fd2f40$llc$1@inews.gazeta.pl...

    > Oczywiście, ze tak. Co więcej nie zmieniając tego może się sam
    > wprowadzić w pułapkę, jeśli pracownik zażąda po pewnym czasie zapłaty za
    > delegację :-)

    A wiesz może na ile takie roszczenie jest zasadne. Tzn rozmawiałem z
    paniami z kadr i według nich to nie ma znaczenia czy mój adres wykonywania
    pracy się zmienił czy nie. Poza tym panie te tłumaczą to w ten sposób, iż
    przy podpisywaniu umowy wiedziałem że zmieni się lokalizacja mojej firmy.
    Według mnie jednak jest to zmiana warunków umowy i pracodawca powinnien mi
    zaproponować taką zmianę a jeśli ja nie byłbym zadowolony to mogę poprosić
    o rozwiązanie umowy. Czyż nie?

    Dziękuję za odpowiedż