    From: "Baloo" <b...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca po okresie wypowiedzenia - "ostatnie dwie godziny"
    Date: Sun, 5 Jul 2009 09:47:43 +0200

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > To wg. ciebie nie jest wyznaczenie planu/terminarza robót, hmm?

    Wyznaczenie rodzaju pracy i terminu. Plan pracy konstruuję sobie sam.
    Nieważne jak i kiedy to zrobię, bylebym zrobił na dany dzień. Owszem, jest
    to podobne do wykonania dzieła, ale na takiej właśnie zasadzie pracuje
    mnóstwo ludzi zatrudnionych na etat. Mówię oczywiście o mniej lub bardziej
    samodzielnych stanowiskach, a nie o stanowisku "trzymacza młotka" czy
    "pięczątkownicy dokumentów" pod ścisłym okiem szefa/szefowej.
    Nawiązując do sytuacji opisanej w wątku - jeśli zwierzchnik zwolnionego
    pracownika wyznaczyły mu termin zrobienia czegoś do dnia X, a pracownik
    tego nie zrobił, choć wiedział, że ma wypowiedzenie do tego dnia, to
    znaczy, że źle sobie rozplanował swoją pracę. Nie jego zwierzchnik, bo on
    go przecież za rękę nie trzyma, tylko on sam, bo np. opitalał się przez ten
    cały czas.

    > "Resztę"?

    Czego tu nie rozumiesz?
    Mam zrobić projekt ABC do dnia X. Tyle dostałem wskazówek. Resztę, czyli:
    zbieranie informacji, danych, pracę nad projektem, poprawki, konsultacje,
    whatever, rozplanowuję sobie w czasie samodzielnie.

    > A gdzie tu umowa o pracę?

    Podałem to przez analogię, żebyś mógł zrozumieć, o czym myślę, pisząc
    "rozplanowanie pracy".