  • Data: 2009-10-15 10:30:22
    Temat: Re: Pozew przeciw PZPN czy prywatny?
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NieJorgnijSie" <t...@u...com> napisał w wiadomości
    news:hb4ro4$2gen$1@news.mm.pl...
    > Niejaki pan Atlas, rzecznik PZPN, nazwał kibiców popierających akcję
    > "pusty stadion" cytuję: "łobuzami, chuliganami, idiotami". Czuję się
    > urażony tymi inwektywami, tym bardziej, że popieram apel o bojkot
    > meczu. Jaka droga prawna? Czy pozew mam pisać przeciw Atlasowi czy
    > związkowi, który on reprezentuje? Wypowiedź ta padła w wywiadzie
    > prasowym.

    A przypadkiem nie powiedział, że "jego zdaniem"? :)

    Kiedyś przysłuchiwałem się dyskusji, w której uczestniczył bodajże Kalisz.
    Powiedział coś, co zapamiętałem.
    Tak z grubsza:
    Jeśli powiesz, że ktoś "jest złodziejem" to jest to zniesławienie
    Ale jeśli już powie, że "moim zdaniem jest złodziejem" to juz sprawa ma się
    inaczej. Bo wcale nie powiedział, ze jest, ale tylko jakie jest jego zdanie.

    --
    Paweł