  • Date: Tue, 14 Aug 2012 22:28:26 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew od stowarzyszenia ,,Executio Iuris

    W dniu 14.08.2012 22:09, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2012-08-14, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > I masz rację.

    > https://www.google.pl/search?q=Executio+Iuris

    Szantaż jest nielegalny.

    Co więcej Art. 5 KC wyraźnie mówi, że bezprawne jest wykorzystywanie
    prawa sprzecznie z jego przeznaczeniem - przeznaczeniem przepisów o
    ochronie praw konsumentów jest ochrona praw konsumentów, a nie łatwy
    zarobek dla pasożytów.

    Swoją drogą ciekaw jestem, czy już się parę osób zebrało spuścić
    wpierdol temu "radcy" czy też dopiero go to czeka... Wyjątkowa gnida (za
    przeproszeniem tych pokrytych chityną krwiopijców).