  • Data: 2012-08-14 22:37:22
    Temat: Re: Pozew od stowarzyszenia ,,Executio Iuris
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Mentor wrote:
    > Przeciwko niewielkiemu e-sklepowi stowarzyszenie ,,Executio Iuris"
    > wystosowało pozew o Uznanie Postanowienia Wzorca Umowy Za Niedozwolony.
    >
    > W pozwie pełnomocnik stowarzyszenia wnosi, że jeden z punktów regulaminu
    > w poniższym brzmieniu jest niedozwolony:
    > ,,Firma XYZ dokłada wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne
    > umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie
    > ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i
    > właściwości towaru, lub nagłą ich zmianę przez jego producenta.
> [...]

    generalnie akurat to oni sobie moga, ale jak ci sie UOKIK przyczepi to
    przegrasz, bo faktycznie maja racje.
    Co konsumenta obchodzi, ze firm XYZ doklada wszelkich staran ale jej
    nie wychodzi. Jak najbardziej ponosicie odpowiedzialnos za bledne
    parametry i wlasciwosci towaru jak i za to ze producent je zmienil.
    To wy sprzedajecie towar i macie wiedziec co sprzedajecie.

    To ze potem mozna cos odeslac na koszt sklepu juz jest nieistotne.