  • Data: 2012-08-15 23:23:06
    Temat: Re: Pozew od stowarzyszenia ,,Executio Iuris
    Od: Daniel Pyra <d...@g...spamik.be.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.08.2012 22:28, Andrzej Lawa pisze:

    > Swoją drogą ciekaw jestem, czy już się parę osób zebrało spuścić
    > wpierdol temu "radcy" czy też dopiero go to czeka... Wyjątkowa gnida (za
    > przeproszeniem tych pokrytych chityną krwiopijców).

    Wiesz, ja nie byłbym taki wyrywny. Bo jak czytam "regulaminy" sklepów
    internetowych, to czasem sam mam ochotę złożyć pozew. Np. pierwszy z brzegu:

    "Zwracany w trybie opisanym w [***] Regulaminu towar zostanie przyjęty
    przez [***] tylko wtedy, gdy będzie znajdować się w oryginalnym,
    nieuszkodzonym, niesklejonym taśmą opakowaniu, a stan samego towaru
    pozostanie niezmieniony w stosunku do stanu pierwotnego (w jakim
    otrzymał go Kupujący). Towar nie może nosić śladów użytkowania."

    Zagadka - jak sprawdzić towar bez uszkodzenia opakowania?

    Nieprzekonanym polecam zapoznanie się także z Decyzją Prezesa UOKiK nr
    DDK 23/2010.

    Pozdr.!
    (D)