  • Data: 2007-11-26 20:31:24
    Temat: Re: Pozew nakazowy - braki proceduralne - help!!!
    Od: "Monika Kowalik" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman Rumpel <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał(a):

    > Ja bym sobie dał na razie spokój z tym pozwem, bo naiwnościa jest iczyc na
    > to, ze przez komornika ściagniesz coś szybcjiel niż oni Ci płacą. Dla
    > bezpieczeństwa tylko dogadaj się, żeby Ci teraz napisali oświadczenie ile
    > jeszcze sa winni i ze zaplacą to w jakimś nowym terminie

    Może i jestem naiwna, aczkolwiek wydaje mi się, że większą naiwnością jest
    ufać "oszustowi" (tego niestety nie udało się udowodnić). Co do spisywania
    umów to już spisałam z nimi 2 umowy i żadna z nich nie została dotrzymana. Nie
    wydaje Ci się, że naiwnością jest ufać ludziom, którzy "oszukali" ok. 30 ludzi
    (na kwoty ok. 3 tys. ja akurat miałam najmniej).
    Dla mnie w tej sytuacji mniej ważna jest kasa a raczej zasady...
    Co do spłaty - spłata odbywa się od maja br. z bardzo różną częstotliwością,
    10 zł kosztuje mnie dojazd na pocztę po te 50 zł...

    Dzięki wielkie za wskazówki...

    I jeszcze jedno pytanie uzupełniające:
    czy muszę jakoś udowadniać tę legitymację bierną - bo niby jak mam udowodnić,
    że kobieta była pełnomocnikiem - może kopią pisama z prokuratury???

    a jednak jeszcze jedno pytanie:
    czyli jak dobrze rozumiem komornik zaczyna ściągać z jednego pozwanego, a
    jeśli się nie uda to z drugiego...?