  • Data: 2007-11-26 15:49:18
    Temat: Re: Pozew nakazowy - braki proceduralne - help!!!
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Monika Kowalik dość niespodziewanie napisał(a):
    > Próbę
    > spłaty długu podjęła właśnie Pani xxx i wpłaca na poczet zaległości
    > skromne sumy (w ciągu 1,5 roku 400 zł z 1000 zł). Poza tym mam na
    > papierze, iż Pani xxx zobowiązuje się spłacić dług firmy syna do dn.
    > 10.12.2006 r. (nie wywiązała się oczywiście).
    >
    > 4. I jeszcze jedno pytanie w pozwie złożonym 31 października
    > domagałam się zasądzenia 650 zł z odsetkami. Wpłacono mi w
    > międzyczasie jeszcze 50 zł.

    Ja bym sobie dał na razie spokój z tym pozwem, bo naiwnościa jest iczyc na
    to, ze przez komornika ściagniesz coś szybcjiel niż oni Ci płacą. Dla
    bezpieczeństwa tylko dogadaj się, żeby Ci teraz napisali oświadczenie ile
    jeszcze sa winni i ze zaplacą to w jakimś nowym terminie

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide