eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowołanie na świadka w Sądzie policjanta-adres zawiadonienia › Re: Powołanie na świadka w Sądzie policjanta-adres zawiadonienia
  • Data: 2006-12-04 19:29:36
    Temat: Re: Powołanie na świadka w Sądzie policjanta-adres zawiadonienia
    Od: akala <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 4 Dec 2006 02:55:56 -0800, w...@w...pl napisał(a):

    > Witam, walczę od kilku miesięcy z nieprzychylnym sędzią Sądu Pracy
    > ,sędzia ten (najwyrażniej przekupiony) jak może utrudnia mi
    > dochodzenie swoich praw od pracodawcy.
    > Nazbierało sie już troche rażących uchybień ,zafałszować czy
    > pominięć przez tego sędziego i myśle wystosować skargę do
    > prezesa.
    > Ostatnio sędzia stara się nie dopuścić do wezwania za świadków
    > Policjantów ,którzy mają potwierzdzić moją wersję wydarzeń.
    > W pierwszym wniosku od dopuszczenie tych świadków podałem adres
    > Komisariatu i date ,godzine oraz miejsce interwencji w ,której brali
> [...]

    Ten sędzia powien nauczyć się przepisów. Policjantów - tym bardziej jeżeli
    sprawa dotyczy wykonywanych przez nich czynności służbowych- wzywa się za
    pośrednictwem przełżonego. Zresztą w tym przypadku nawet chyba nie potrzeba
    by ich wzywać wystarczyćpowinno stosowne pismo z komisariatu. Wszystkie
    wnioski twoje powinne być składane na piśmie za pokwitowaniem.
    akala