  • Data: 2006-12-05 19:40:46
    Temat: Re: Gdzie Johnson?
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w...@w...pl napisał(a):

    > Johnson,uważasz zatem,że sąd pierwszej instancji może sobie
    > dorobić za ogólnym przyzwoleniem do pensyjki jakimiś gratyfikacjami
    > od jednej ze stron no bo przecież są środki typu,zażalenia
    > ,zaskarzenia,odwołania idt,
    > a końcu mamy możliwość apelacji.

    Ale o czym ty mówisz? Jak masz dowody (a nie urojenia) na łapówki to
    startuj do prokuratury, a nie tutaj.
    Apelacja jest dobra na zwykłe błędy sądów.

    > Bo ja uważam, że sędzia jako urzędnik państwowy ,któremu to
    > właśnie ja płacę pensje ze swoich podatków powinien przestrzegać
    > prawa i wykonywać swoje obowiązki nalezycie i bezstronnie!

    A ktoś twierdzi że nie? Ale błędy zdarzają się również gdy ktoś
    "przestrzega prawa i wykonuje swoje obowiązki należycie i bezstronnie!"

    > Niestety tak często nie jest , właśnie dlatego bo ,,ktoś sie nie
    > zna,, i można go wykiwać ,ośmieszyć i zbałamucić w majestacie
    > prawa o czym czesto czytamy na tym forum.

    Oczywiście. A najlepsi do oceniania takich błędów są ludzie którzy się
    na tym nie znają.
    A kluczowym argumentem jest to że zrobił nie tak jak ja chciałem znaczy
    albo jest głupi, albo go przeciwnik przekupił. Bo ja jestem geniusz
    urodzony, z Kc/kp/KPC/KK/KPK w kołysce.

    > Mam konkretne zastrzeżenia oraz dowody i zamierzam złozyć skargę
    > na sędziego jak na wstępie napisałem.

    Proszę cię bardzo. Wisi mi to.

    --
    @ Johnson