eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowołanie na świadka w Sądzie policjanta-adres zawiadonienia › Re: Powołanie na świadka w Sądzie policjanta-adres zawiadonienia
  • Data: 2006-12-04 21:43:12
    Temat: Re: Powołanie na świadka w Sądzie policjanta-adres zawiadonienia
    Od: w...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    . Zresztą w tym przypadku nawet chyba nie potrzeba
    > by ich wzywać wystarczyćpowinno stosowne pismo z komisariatu. Wszystkie
    > wnioski twoje powinne być składane na piśmie za pokwitowaniem.
    > akala

    A no własnie pismo by wystarczyło, wnioskowałem na początku o
    powołanie świadków i(lub) notatki służbowej przez nich
    sporządzonej ale sąd nie przechylil sie do tego.
    Wszystkie wnioski ,które składam potwierdzam z myślą o sprawie w
    wyższej instancji i skardze na sędziego.
    Nie moge niestety wnosić o zmiane sędziego bo jest jedynym
    orzekającym w SP (małe miasto Wadowice)