eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa › Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci towaru z umowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powiadomienie klienta o wyniku reklamacji na podstawie niezgodnosci
    towaru z umowa
    Date: Sat, 06 Sep 2008 09:31:29 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <g9tbke$k4r$1@news.onet.pl>
    References: <2...@d...googlegroups.com>
    <g9pb69$sqh$2@inews.gazeta.pl> <g9pfpt$rfd$1@news.onet.pl>
    <g9pgj7$26q$2@inews.gazeta.pl> <g9pgpt$u7l$1@news.onet.pl>
    <g9pjcc$ina$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@8...googlegroups.com>
    <g9rka2$nhn$1@news.onet.pl> <5...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: chello089076212166.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1220686286 20635 89.76.212.166 (6 Sep 2008 07:31:26 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 6 Sep 2008 07:31:26 +0000 (UTC)
    X-Sender: A2zNb+iyGzNLOZcnZKe0qTi6JhWh3FyC
    In-Reply-To: <5...@z...router>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Antivirus: avast! (VPS 080905-0, 2008-09-05), Outbound message
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:552196
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Debowski pisze:
    > Dnia 05.09.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    >> Paweł Marcisz pisze:
    >>> Wyrok SN z 15 I 1990 r., I CR 1410/89:
    > [..]
    >> I to jest kwintesencja moich poglądów w tej sprawie, których bronię
    >> na tej grupie, dzięki za orzeczenie :)
    >
    > Mówisz :) Wyrażałeś je jednakże w jakiś osobliwy sposób, sugeryjąc czy
    > nawet twierdząc że w zasadzie to sprzedawca nie musiałby nawet nic wysyłac
    > a ustosunkować się w obecności świadków. Zupełnie MZ pomijałeś fakt, że
    > chodzi o oswiadczenie woli, a podkreślałeś, że chodzi o samą decyzję
    > sprzedawcy :)


    Podtrzymuję to: list polecony nie jest jedynym możliwym sposobem
    poinformowania o rozpatrzeniu reklamacji: Można tego dokonać w inny,
    umówiony sposób, albo zgodnie ze zwyczajem w podobnych sprawach (np.
    telefonicznie, poprzez ogłoszenie w sklepie, w internecie, mailem itp.)


    --
    Pozdrawiam,
    Liwiusz
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w jej
    egzekucji => http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1