  • Data: 2004-01-08 14:07:30
    Temat: Re: Powiadamianie policji - jesy wykladnia Warty
    Od: " " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.A. <a...@...pl> napisał(a):

    > Warty w sprawie, którą Pan nakreslił.
    >
    > W drobnych szkodach komunikacyjnych, których okoliczności nie
    > nasuwają żadnych wątpliwości, a brak powiadomienia policji o
    > zdarzeniu (art.16 ust.1 pkt3) nie miał wpływu na ustalenie istnienia
    > lub zakresu odpowiedzialności cywilnej, ani na zwiększenie rozmiaru
    > szkody WARTA nie będzie korzystała z uprawnień zawartych w art.17
    > ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych.

    I tu jest pies pogrzebany :)

    Bo jesli TU stwierdzi, iż jego zdaniem istnieją wątpliwości, co do przyczyn,
    przebiegu i nastepstw kolizji (a dla poszkodowanego wszystko może być jasne
    jak drut, żadnych wątpliwości)- a poszkodowany Policji nie zawiadomił - to
    wówczas i Warta i każde inne TU skwapliwie skorzysta z prawa do odmowy
    zapłaty odszkodowania :(