  • Data: 2004-01-08 16:40:08
    Temat: Re: Powiadamianie policji - jesy wykladnia Warty
    Od: "A.A." <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu jest pies pogrzebany :)
    >
    > Bo jesli TU stwierdzi, iż jego zdaniem istnieją wątpliwości, co do przyczyn,
    > przebiegu i nastepstw kolizji (a dla poszkodowanego wszystko może być jasne
    > jak drut, żadnych wątpliwości)- a poszkodowany Policji nie zawiadomił - to
    > wówczas i Warta i każde inne TU skwapliwie skorzysta z prawa do odmowy
    > zapłaty odszkodowania :(

    Ejze a czemu nie przeczytales co bylo napisane dalej :

    "W razie wątpliwości klient zawsze ma prawo i może zawezwać policję.
    Uczestnicy kolizji ubezpieczeni w Warcie mogą też skorzystać z usług
    WARTA MOTO ASSISTANCE (nieodpłatne ubezpieczenie dodawane do polisy
    OC lub AC) WMA jest systemem szybkiego reagowania dla kierowców,
    które gwarantuje posiadaczom polis OC lub AC ochronę w kraju i za
    granicą. Informacje o zdarzeniu należy przekazać niezwłocznie do
    czynnego całą dobę CENTRUM ALARMOWEGO WARTY - (numer telefonu
    dołączony jest do każdej polisy, którą należy i warto mieć zawsze
    przy sobie).

    Przedstawiciel WARTY udzieli pomocy na miejscu zdarzenia (m.in.
    zrobi zdjęcia, spisze protokół). "

    W czym wiec problem ?

    Nie widze tu zadnego psa ;-)

    Ja rzeczywiscie na polisie mam ten numer telefonu do : WARTA MOTO
    ASSISTANCE, komorka to juz niejako standard, wiec naprawde nie widze
    zadnego problemu.

    pozdrawiam
    A.A.