  • Data: 2012-05-06 10:04:34
    Temat: Re: Potrzebna pomoc - import podrobek
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 06 May 2012 09:57:58 +0200, ADAM wrote:

    > Witam, mam problem z jedna f-ma z Czech ktora zaimportowala od Chinczyka
    > produkt ktory jest niemal 100% kopia mojego produktu ...

    Jesteś projektantem produktu czy to jakaś "Alibaba"?

    > Malo tego zmienil jedna literke w nazwie produktu i sprzedaje to jako
    > swoj wyrob. Znak towarowy/nazwe mam zastrzezona,

    W którym urzędzie?

    > natomiast budowa jest
    > chroniona patentem ale tylko w USA.

    No więc raczej tego nie widzę:

    - jeśli postarałeś się o rejestrację znaku w OHIM, to jeszcze można o
    czymś pomyśleć, bo taki znak "jest ważny" i w Polsce, i w Czeskiej
    Republice,
    - jednak skoro zmienili 1 literkę w znaku, to co najwyżej można pomyśleć
    o naśladownictwie tego znaku, chociaż -- o ile Twój znak nie jest jakiś
    bardzo renomowany -- raczej nic z tego nie będzie,
    - jeśli wprowadzasz towary do obrotu na terytorium Republiki Czeskiej, a
    oni chcą Cię wygryźć, to możesz pomyśleć o jakichś tam zarzutach z
    nieuczciwej konkurencji (ale jak to będzie po czesku?)

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org