  • Data: 2008-08-04 01:22:26
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 03.08.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela 03 sierpień 2008 14:42
    > (autor Marcin Debowski
    > A jak nie ubezpieczyli?

    A jesli odcieli mu główkę tasakiem? To powinien byc ich problem, a nie
    reszty społeczeństwa. Jesli juz gdzieś ma byc obecna ingerencja państwa w
    tego typu sprawy to w edukację aby ludzie wiedzieli, że ubezpieczać się
    trzeba. Inny prawdopodobnie możliwy wariant to przymusowe ubezpieczenia na
    zasadzie OC. Jeszcze inny na zasadzie przymusowych składek, ale
    przeznaczanych na ubezpiecznie i na nic więcej, którymi to składkami Ty
    dysponujesz a nie za Ciebie jakaś banda darmozjadów.

    > Poza tym, ubezpieczyciel będzie płacił przez np. 90 lat za dziecko, za które
    > rodzice płacili przez 9 miesięcy składkę?
    > No właśnie. A w NFZ jedni wykorzystują po prostu więcej, bo są przewlekle
    > chorzy, a inni nie wykorzystają swojej składki.

    Sprawdziłem - moja polisa daje mi do wykorzystania 2 miliony USD rocznie.
    Powiedz, jakiego musiałbym miec pecha aby sie w tej kwocie nie zmieścić?

    > No i ile płacisz miesięcznie i co za to masz?

    Nie chcę uprawiać zbyt daleko idącego ekshibicjonizmu informacyjnego więc
    jak naprawdę jesteś ciekaw to sie odezwij na priva. W skrócie: Tak jak
    gdzieindziej napisałem - pokrywa praktycznie wszystko a płacę mniej niż
    kwoty które w tej dyskusji padały.

    --
    Marcin