  • Data: 2008-08-23 11:12:25
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Misiek <m...@-...pl> napisal:
    > Po pierwsze za "synka" to byś mógł dostać w pape gdybyś nie był takim
    > tchórzem który się wstydzi swojego nazwiska.

    Noo... kultura teraz z ciebie wyciekla obfitym strumieniem Michale
    Hubicki. A do mojego nazwiska nic ci, Michale Hubicki czy inny XYZ.
    Takie tanie chwyty erystyczne to sobie pod budka z piwem mozesz
    zafundowac, z argumentami 'o papie' tez. Twoj poprzedni post
    jest prymitywny i chamski, obecny jeszcze bardziej, co zobaczymy
    w trzecim?

    > A po drugie nie bełkocz. W
    > podręcznikach ekonomii będą popiwek i całe działanie Balcerowicza jako
    > wzór stawiali

    Ci, ktorzy na tym kase zrobili? Zapewne tak. Cala otoczka klientystyczna
    tej przewalanki zwanej prywatyzacja zapewne tez. Czyzbys do niej nalezal,
    ze bronisz jej Jaruzelski socjalizmu?

    > Syneczku jak ja mature robiłem to Ty na księdza Zorro wołałeś

    Czyli kiedy ja robiles? Jak Uklad Warszawski Czechoslowacje szturmowal?
    Bo jezeli tak, to wylazi z ciebie typowy neofita po podwojnym
    praniu mozgu. Dalsza rozmowa z toba to strata czasu. Won do KF!
    --
    Jacek