  • Data: 2008-08-22 20:24:44
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Misiek <m...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd pisze:

    > Ale jeśli znasz statystyki to OK. Bo ja nie znam. Ale naprawdę popiwku
    > bym z tym chyba nie mieszał.

    Hehe ale fajna grupa. Od niedawna podczytuje i myślałem że tu o prawie
    będzie, a to widzę rezerwat sierot po PRL :) W dodatku z rozdwojeniem
    jaźni. Tristan wielbiciel socjalizmu który się chce przeprowadzić do NZ
    rozbawił mnie do łez. W kabarecie dziś było "Dlaczego Mrożek się
    wyprowadził z Polski? A co on tu jeszcze miał robić?". Ale do "adremu"
    ;) Olgierd nie masz wrażenia że Jacek w ogóle nie ma pojęcia co to był
    popiwek *) i jak działał? Bo bredzi jak potłuczony. Coś mu tam na kółku
    lewaków powiedzieli i teraz klepie. A w ogóle to Balcerowicz musi odejść ;)

    *) Tak wiem - teraz Jacek szybko sprawdzi w googlownicy i udowodni że
    wie - i o to chodzi, może mnie będzie bredził jak się dowie. Ciężka ta
    orka na ugorze...
    --
    | "Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska |