  • Data: 2008-08-23 11:11:39
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Misiek <m...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P pisze:

    > Synku, zanim cos wystekasz to sie zastanow. Mnie popiwek dotykal
    > osobiscie, a ty zapewne tylko o nim czytales w agitkach MW.
    > Aspekt makroekonomiczny popiwku to jedno, a zdemolowanie przedsiebiorstw
    > na niskim poziomie to drugie. A teraz wez sobie jakis podrecznik
    > ekonomii i chocby pobieznie go przejrzyj. Przyda ci sie, zanim
    > znow sie osmieszysz kolejnymi steknieciami 'intelektu'.

    Po pierwsze za "synka" to byś mógł dostać w pape gdybyś nie był takim
    tchórzem który się wstydzi swojego nazwiska. A po drugie nie bełkocz. W
    podręcznikach ekonomii będą popiwek i całe działanie Balcerowicza jako
    wzór stawiali

    > O tak, zwlaszcza z jakims produktem III/IV RP po obcietej maturze,
    > sierotko po Kaczynskich.

    Syneczku jak ja mature robiłem to Ty na księdza Zorro wołałeś
    --
    | "Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska |