  • Data: 2008-08-23 07:31:27
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Misiek <m...@-...pl> napisal:
    > ;) Olgierd nie masz wrażenia że Jacek w ogóle nie ma pojęcia co to był
    > popiwek *) i jak działał? Bo bredzi jak potłuczony. Coś mu tam na kółku
    > lewaków powiedzieli i teraz klepie. A w ogóle to Balcerowicz musi odejść ;)

    Synku, zanim cos wystekasz to sie zastanow. Mnie popiwek dotykal
    osobiscie, a ty zapewne tylko o nim czytales w agitkach MW.
    Aspekt makroekonomiczny popiwku to jedno, a zdemolowanie przedsiebiorstw
    na niskim poziomie to drugie. A teraz wez sobie jakis podrecznik
    ekonomii i chocby pobieznie go przejrzyj. Przyda ci sie, zanim
    znow sie osmieszysz kolejnymi steknieciami 'intelektu'.

    > Ciężka ta orka na ugorze...

    O tak, zwlaszcza z jakims produktem III/IV RP po obcietej maturze,
    sierotko po Kaczynskich.
    --
    Jacek