  • Data: 2008-08-01 20:25:16
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Aug 2008 20:05:14 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Czytaj ze zrozumieniem Co ma ich rozumienie gospodarki rynkowej do
    > podrzynania gardel popiwkiem. Takie poderzniecie zalatwi kazde
    > przedsiebiorstwo niezaleznie od swiadomosci managementu.

    Czytam ze zrozumieniem. I widzę, że piszesz o przedsiębiorstwach
    upadłych, które upadły, ponieważ bądź wprowadzono popiwek (jak Ty to
    piszesz -- zakładając, że błędy zarządzania nic do tego nie miały, albo
    skala tego zjawiska jest do pominięcia), bądź dlatego, że kierownictwa
    tychże zakładów nic nie kumały z nowych czasów (a z popiwkiem dobry
    zarząd może dałby sobie radę).

    Zwróć bowiem uwagę, że popiwek był dla wszystkich, a runęła tylko część
    fabryk. Znaczy się nie każdemu doskwierało po równo.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl