  • Data: 2008-08-01 14:03:36
    Temat: Re: Potrącenie za wypłate wypłaty
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Aug 2008 13:44:24 +0000, Jacek_P napisał(a):

    > Tak? No to gdzie widzisz miejsce utopijnych wizji szkoly chicagowskiej,
    > ktore zmasakrowaly gospodarke wielu krajow w latach dziewiecdziesiatych?

    Jak zmasakrowały, jak nie zmasakrowały? Dzięki Chicago Boys stanęła na
    nogi gospodarka nie jednego państwa.

    > To jest takie samo utopijne lajno, jak marksizm i leninizm. I tak samo
    > wyklinano od czci i wiary wszystkich, ktorzy osmielili sie miec inne
    > zdanie niz chocby lokalne duet guru: Sachs & Balcerowicz.

    Ale oni akurat nie mieli wiele wspólnego z tym nurtem.

    > Friedman dopiero przed sama smiercia przyznal sie, ze skrajna ortodoksja
    > byla bledem. Tylko co z tego przyszlo dla ludzi ze zbankrutowanych
    > fabryk? Moze mam ci przypomniec programowe bankrutowanie przy pomocy
    > tzw. popiwku i niszczacego poziomu odpisow?

    Może nie Friedman, a Moczar to powiedział? ;-)
    Program Sachsa/Balcerowicza nie miał nic wspólnego z M. Friedmanem i
    szkołą chicagowską. Podobnie popiwek itd.
    Zresztą popiwek nie jest winien bankrutowania tych fabryk.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl