  • Data: 2006-06-23 08:11:15
    Temat: Re: Potrącenie pijanego
    Od: "buba" <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    badzio wrote:

> [...]
    wyprzedzanie trzecim pasem słabo pasują... Krzaki rosły na środku drogi, czy co?
    > A czemu nie? Mogl byc pas zieleni oddzielajacy dwie jezdnie i krzaki mogly rosnac
    miedzy nimi (w Polsce wszystko jest mozliwe:) )

    nie no, krzaki tam gdzie powinny być czyli z prawej strony na trawniku. Po środku pas
    roździelczy w postaci trawnika co jednak nie wnosi nic do sprawy bo nie dobiegł tam
    pijany. W sumie nic więcej do opisywania nie mam bo brat zauważył go jak na niego
    wjechał, tzn że pewnie ten facio biegł, na pewno nie spacerował. No i prawie mu się
    udało.