  • Data: 2023-12-11 12:47:03
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.12.2023 o 12:03, J.F pisze:> On Sat, 9 Dec 2023 16:08:44
    +0100, Kviat wrote:

    > Trywiały piszesz. Siec to wie, ale klient moze byc gdzies w prominiu
    > 30km od BTS. Przyjemnego szukania życzę.

    Ręce opadają.
    Shrek ci tu ze trzy razy już pisał, że operatorzy podają, że potrafią
    zlokalizować w mieście nawet z dokładnością do 50m.
    A ty dalej w kółko te same głupoty...
    https://www.gdziejestdziecko.pl/dokladnosc-lokalizac
    ji

    > Robert zdaje się być tego pewny, ale nie wiem czy prawdziwie.

    Tylko ktoś taki jak ty może mieć jeszcze, po tylu dyskusjach z nim, na
    tak wiele tematów, jakiekolwiek wątpliwości.

    > Jak przyjdzie wydrukowane na papierze, a przeciez inne nie ma mocy
    > dowodowej, to cyrkiel może być przydatny :-)

    https://policyjna.pl/w-jaki-sposob-policja-namierza-
    lokalizacje-telefonow-komorkowych/

    Nawet średnio ogarnięte dziecko od razu się zorientuje, że policmajster
    wypisuje głupoty, a ty nadal dajesz się mu nabierać, bo rysowanie kółek
    cyrklem na papierowej mapie w XXI wieku brzmi skrajnie
    nieprawdopodobnie, gdy obecnie nawet dzieci noszą przy sobie w tylnej
    kieszeni zaawansowane komputery.

    Serio uważasz, że to prawdopodobne, że operator drukuje dziesiątki/setki
    linii logów, wkłada w kopertę i wysyła policji, a potem te wydruki jakiś
    funkcjonariusz ręcznie analizuje i rysuje kółka cyrklem na mapie, gdy
    trzeba zlokalizować dziecko/poszkodowanego tu i teraz?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr