  • Data: 2023-12-12 01:29:33
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zakładam, ze macie tam kilka różnych sieci?

    Tak. Min 3 niewirtualne.

    > Ciagle mówimy o Singapurze?

    Tak.

    > No cóż, nie znam realiów, ale
    > -ziemia pod maszt moze być bardzo kosztowna ... więc montują na
    > dachach budynków,

    Nie wydaje mi się, że jest to głowny powód. W Polsce tez budują.

    > -Brytyjczycy mają jakies przepisy o krajobrazie i te maszty i anteny
    > chowają.

    To już prędzej. Ale na Brytyjczyków bym się tu nie oglądał.

    > Przy tej gęstości ludzi, to podejrzewam, ze macie mnostwo BTS małej
    > mocy.
    > A budynki ... jeśli nie są obłożone metalem, to troche te fale
    > przepuszczają i pozwalają rozmawiać. Nie trzeba repeaterow w srodku.
    > Za to żelbetowe stropy mogą tłumić lepiej.

    Trzeba. Na ogół bez to w środku jest straszna nędza. Zastanawiam się, czy
    nie ma to coś wspólnego z ogólnie większą wilgotnością.

    > Może tak, ale możesz też widzieć inne okoliczne BTS, bo
    > "pod BTS najciemniej" :-)
    > To jedyny taki wysoki budynek w okolicy?

    Lekko wyższy. Dość stary, więc może był kiedyś ponadprzeciętny. Zresztą
    chyba nadal jest to optymalna lokalizacja, zakładając filozofię większej
    ilości ndajników mniejszej mocy. https://tinyurl.com/5bfrf4bx
    Nb. tam jest więcej BTSow w okolicy, przynajmniej według Network Cell
    Info. Inna ciekawostka odnośnie tgo ostatniego, okazuje się, że jakiś
    czas temu kupiłem go nawet, tak że mam nie "lite" i pokazuje on jakby inne
    btsy niż "lite :)

    > Jesli telefon tu nie kłamie ... podziwiac współczesną elektronikę, czy
    > nie trzeba?

    W sensie, że widzi takie rzeczy czy, że tak mocny sygnał?

    --
    Marcin