  • Data: 2023-12-11 18:24:22
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Dec 2023 17:41:48 +0100, Kviat wrote:

    > I jak to się ma do:
    > "Trywiały piszesz. Siec to wie, ale klient moze byc gdzies w prominiu
    > 30km od BTS. Przyjemnego szukania życzę."?

    Tak, ze nie wiadomo czy to prawda.

    Jak pisałem - w centrum większego miasta BTS stoją gęsto,
    to mozna w uwierzyc, ze to będzie 500m czy 1km ..

    > Może ty albo policmajster nie wie.
    > Operatorzy wiedzą. Bo mają mózg i komputery.

    No ale "Bezpiecznej rodzinie" nie powiedzą.

    > Ręce opadają...
    > Przecież już ci Shrek wyjaśnił, że tam jest więcej niż jeden BTS.

    Ale interesuje nas BTS potrzebnej sieci.
    Plus, opierajac sie na btsearch.pl, ma trzy.
    Dwa w centrum, trzeci w zachodniej czesci, ale na kolejny na wschodzie
    - dopiero w Choczni, jakies 7km dalej.
    I jesli nie ma informacji o odległości, to masz dokładnosc 3.5km.
    A możliwe też, ze miejska zabudowa lepiej tłumi, i ten dalszy ma
    większy zasięg.

    > Zapisz sobie i przyklej gdzieś koło monitora, bo jutro znowu będziesz
    > pierdolił o dokładności lokalizacji 30 km... w Andrychowie.

    Andrychów akurat w gęstym obszarze, to nie 30.
    Ale zainstaluj sobie to gdziejestdziecko, wyłącz wifi, wyłącz GPS,
    przejedz z Ketów do Wadowic, i napisz jak dokładnie było.

    lokalizacje-telefonow-komorkowych/

    > "Policja podczas śledzenia sygnałów telefonów komórkowych w celu ich
    > namierzenia opiera się na zasadach triangulacji.
    > *Oprogramowanie* do śledzenia telefonu komórkowego jest w stanie
    > oszacować odległość telefonu od niemal każdej wieży, jeżeli sygnał się z
    > nią połączy."
    >
    > OPROGRAMOWANIE!!!!
    > Nikt, kurwa, normalny w XXI wieku nie siedzi nad papierowymi wydrukami i
    > wyłuskuje ręcznie z dziesiątek/setek linii logów "ramek" z danymi
    > które go interesują, a potem rysuje cyrklem kółka na mapach.
    > No litości...

    Jak to taki znawca jak Ty pisał, to nie wiadomo co prawda, a co
    zmyślił.

    Telefon pana ministra słuzby zlokalizowały dokładnie - tyle wiemy :-)

    > Serio? Wygodniej?
    > Wygodniej niż odpalić program, który do tego służy, który pobierze sobie
    > te dane z logów, przeliczy i wyświetli kółka na monitorze z potencjalnym
    > zasięgiem lokalizacji?

    Robert moze napisze, czy mają taki program, albo poszukaj opisu :-)

    A recznie wykreślać mozna sobie przy kawie ...

    J.