  • Data: 2023-12-12 11:34:50
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 11 Dec 2023 18:56:48 +0100, Shrek wrote:

    > W dużym mieście to 500m to bez żadnej triangulacji tylko jeden BTS ma
    > taki zasięg.

    No i stąd moze byc nieporozumienie - nie wiadomo, czy siec tak
    dokładnie namierza czy po prostu podaje BTS, a te stoją gęsto ... lub
    rzadko.

    > Zaczynasz robertować... Co z tego że prawdopodobieństwo że telefon jest
    > nie do namierzenia albo jest w innym miejscu niż poszukiwana? O tym nie
    > wiemy. Problem nie w tym, ze poszukiwania telefonu dały złe rezultaty bo
    > (tu wstawić wynurzenia roberta) a w tym że czynności po prostu nie
    > dokonano. Koniec tematu.

    Zaczynasz Shrekowac - co z tego, ze motocykl stał na widoku pod
    podanym adresem - policji nikt tego adresu nie podał, przeszukanie
    dzielnicy wcale nie jest takie proste, a motocykl moze stac calkiem
    gdzie indziej i ukryty :-)

    O lokalizacje telefonu wystąpiono ... podobno.
    Ale moze Robert ma racje, ze wynik będzie "w Andrychowie", co w
    zasadzie na 99% wiadomo z tego, co ojciec zeznał, wiec pisanie o
    lokalizacje nie jest priorytetowe ...

    > Robert jak coś napiszę, to znaczy że jest akurat na odwrót. Ten koleś
    > notorycznie mija się z prawdą o 180 stopni i zwykle wystarczy pobieżna
    > znajmość googla na poziomie podstawowym żeby to udowodnić - znaczy
    > światu bo jemu nie.

    Zawsze możesz podać lepsze informacje :-)

    J.