  • Data: 2023-12-12 14:08:20
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 12 Dec 2023 12:14:57 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Widocznie sens ograniczony. Najpewniej ekonomiczny.

    No - działki w Warszawie drogie, i czesto ich po prostu nie ma.

    Trzeba kombinowac z włascicielami.
    A budynków wysokich pełno.
    Mają prąd, telefon ...

    -tree-at-old-choa-chu-kang-road/

    > Nie ma tego za dużo. Zasadniczo to kojarzę tylko to powyżej, pewnie bo
    > znam te okolice.

    Sami piszą, ze niedużo.

    > Nie wiem, ale nic innego do głowy mi nie przychodzi. Opadów 5x więcej
    > (objętościowo) niż w Polsce.

    Deszcz w Polsce telefonów nie wyłącza.

    > Jak jest w zakresie pico to pokazuje, że mocy. Przy femto już na żółto.

    Ale ciagle działa.
    Choc w sumie ...1uV czulosci na 75 ohm .. tez fW ...

    sygnal na falach srednich jakis mocniejszy, skoro odbiorniki
    detektorowe działały :-)

    J.