    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 11 Dec 2023 12:17:37 +0100
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukhfqf$rk$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cp8bN.5102$kM22.182@fx10.ams1> <ukj5a9$6qr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <n39bN.12619$iIT1.10764@fx15.ams1> <ukla39$g84$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <i0vbN.215$OQm8.111@fx13.ams1> <ukme7u$83v$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <DzzbN.3273$4cG4.2866@fx11.ams1>
    <1srccxycs0buk$.1cf2zz8hjzzf0$.dlg@40tude.net>
    <ukqibn$776$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <bjhd01njvkl4$.1bw5rqgbz6yyg.dlg@40tude.net>
    <ukssva$14l$3$Shrek@news.chmurka.net> <jUtcN.10$Xs07.3@fx06.ams1>
    <uku8av$ng7$1$Shrek@news.chmurka.net> <57ycN.5$N2w8.2@fx07.ams1>
    <1bqiopfc5gkf7$.176kl9s4clmvd.dlg@40tude.net>
    <RfPcN.1118$aZie.564@fx11.ams1>

    On Sat, 09 Dec 2023 01:18:41 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Może i tak. Z domu jest 5G(SA) i serving też 5G(SA)/5G(SA). Nadal tylko
    > 1 wieża obok. Nb. w obu przypadkach to wewnątrz budynku. Teraz jechałem
    > taksówką i obserwowałem co widać i z dala od zabudowy wież widać więcej
    > (naliczyłem maks 6 jednocześnie).

    Zakładam, ze macie tam kilka różnych sieci?

    > W zwartej zabudowie tak 1-2. Typowych
    > wież, na wysokich masztach się prawie nie widzi. Na budynkach też mało.

    Ciagle mówimy o Singapurze?
    No cóż, nie znam realiów, ale
    -ziemia pod maszt moze być bardzo kosztowna ... więc montują na
    dachach budynków,
    -Brytyjczycy mają jakies przepisy o krajobrazie i te maszty i anteny
    chowają.

    > Podejrzewam, że model jest taki, że jest trochę nadajników średniej mocy
    > a reszta idzie repeatorami w budynkach, bo praktycznie w każdym są.

    Przy tej gęstości ludzi, to podejrzewam, ze macie mnostwo BTS małej
    mocy.
    A budynki ... jeśli nie są obłożone metalem, to troche te fale
    przepuszczają i pozwalają rozmawiać. Nie trzeba repeaterow w srodku.
    Za to żelbetowe stropy mogą tłumić lepiej.

    > Teraz siedzę nb. w budynku, wcale nie wysokim (coś z 6 pięter), na
    > którym jest bts i sygnał dość słaby za to 5 btsów widać bo pewnie jest
    > n-operatorów fizycznych na tym dachu.

    Może tak, ale możesz też widzieć inne okoliczne BTS, bo
    "pod BTS najciemniej" :-)
    To jedyny taki wysoki budynek w okolicy?
    Bo nie wiem - może operatorom zależy na separacji od innych BTS?

    > Typowe sygnały dla serving na
    > poziomie -100 do -70 dBm/ Moc 0.5-20pW.

    Jesli telefon tu nie kłamie ... podziwiac współczesną elektronikę, czy
    nie trzeba?

    > Dawniej to plagą był słaby sygnał i wysysanie aku na próbach logowania.
    > Teraz te wszystkie telefony mają tak nędzny czas czuwania, że nikt już
    > chyba na to nie zwraca uwagi, bo telefony siedzą na ładowarkach.

    Dokladnie. Czuwanie nie jest problemem ... jesli dzien wytrzymuje :-)

    Ale czy te próby logowania były problemem ... być może, bo jak się
    telefon nie zalogował, to mógł próbować często ...

    J.