  • Data: 2023-12-04 14:36:56
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 04 Dec 2023 10:47:34 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,304
    60988,andrychow-to-on-znalazl-wychlodzona-14-latke-w
    -centrum-miasta.html\
    > "Pan Rafał mówił, że ojciec Natalii sprawdzał drogę z komisariatu na
    > przystanek, a on szedł trasą w pobliżu sklepu. Zajrzał tam za baner
    > reklamowy. - Gdy dochodziłem do tego miejsca, zobaczyłem twarz
    > dziewczynki. Tragiczny widok, dziewczynka leżała z telefonem w ręku. On
    > działał, ekran był włączony, miała na nim palec."

    > Może, ale zawsze coś.

    Albo fałszywa informacja. Bedziesz szukał daleko, a ona blisko.
    W starej sieci GSM była mierzona odległość od BTS
    (raczej w trakcie rozmowy), ale teraz jakies inne sieci.

    > Ale po drodze, zanim się ostatecznie zalogowała do "swojego".

    Cały czas była w swojej sieci, no chyba, ze ma w domu słaby zasięg ..

    J.