  • Data: 2023-12-04 11:54:42
    Temat: Re: Poszukiwanie osób
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-12-04, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    64735,dlaczego-nie-namierzano-komorki-14-latki-z-and
    rychowa-policjant.html

    > Mi by do głowy nie przyszło dzwonić na komisariat. Skąd numer tak od
    > razu w nerwach?

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,304
    63527,smierc-14-letniej-dziewczynki-w-andrychowie-bl
    iscy-policjanci.html#e=RelArtLink(1)
    "To było dokładnie o 9:16. Zadzwonił, czy mógłbym przesłać numer do
    znajomego policjanta, czy może mógłby namierzyć telefon Natalki. Nie
    rozmawialiśmy długo. Wysłałem mu ten numer. Po 20 minutach zadzwoniłem,
    to mówił, że przekazał mu, że musi się udać na policję. O 9:36
    powiedział, że musi jechać na posterunek - relacjonował Bogdan, wujek
    Natalii"

    Więc pewnie dostał od kogoś podczas tych dzwonień.

    --
    Marcin