    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Mon, 4 Dec 2023 01:15:27 +0100
    <ukelmt$1qd$11$Shrek@news.chmurka.net> <QoBaN.164$OQm8.148@fx13.ams1>
    <ukfce2$1i1$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukhfqf$rk$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cp8bN.5102$kM22.182@fx10.ams1>

    > A skąd ona miałaby się znaleźć na tym dworcu tracąc przytomność? To juz
    > chyba lepiej przeszukać tereny na drodze z domu do szkoły, nawet jeśli
    > byłby to parking pod aldim.

    Nie wiem, skąd by miała się tam znaleźć. Nie wiem, czy oni tam mają
    jakikolwiek dworzec. Może jest to centralny przystanek. Zakładam, ze
    drogę z domu do autobusu przeszukał ojciec. Bo co miałby niby
    przeszukiwać sam?

    > Znowu zakładasz jakiś dziwny wariant, że siedzi i się bawi. Ja serio
    > rozumiem, że takich zgłoszeń jest kupa, ale chyba nie powinno się zawsze
    > zakładać, że to własnie taka sytuacja. Te pismaki, których tak nie
    > lubisz cytują przeróżnych, czynnych funkcjonariuszy, którzy twierdzą, że
    > sytuacja była jasna, że dziewczyna potrzebuje pomocy.

    Ja nic nie zakładam. Nawet słowem się nie zająknąłem, że sytuacja nie
    wyglądała poważnie. Odnoszę się do przeszukiwania centrum handlowego.
    Przeszukanie jego nie jest pilne, bo zdroworozsądkowo tam nie jest
    zagrożona. Mnóstwo ludzi, którzy mogą pomóc. Ciepło. Nie twierdzę, ze
    nie należy przeszukiwać, ale twierdzę, że jeśli wszystkiego nie możemy
    wszystkiego przeszukać, to są pilniejsze miejsca.

    > Wypraszam sobie, żaden następny. Jeden z pierwszych. Od początku
    > twierdziłem, że taka informacja byłaby bardzo przydatna. Co ciekawe w
    > poście obok, sam wydajesz się tak twierdzić. Co ma do tego jakieś
    > rozporządzenie? Nie da się ustalić choćby w przyblizony sposób, czy co
    > chcesz właściwie powiedzieć?

    No wiec napisałem, co dostajemy, a uparcie również i Ty twierdzisz, ze
    operator podaje położenie telefonu komórkowego. Nie podaje. Nic na to
    nie podaję, jeśli nawet istnieją cudowne sposoby ustalenia tego do
    milimetra. O ile wiem, to nie istnieją. I nie ma sensu wyjaśniać co na
    to wpływa. Bo z rozporządzenia wynika, że nie podaje i to kończy dyskusję.

    --
    (~) Robert Tomasik