    From: "tycztom" <t...@n...waw.pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posty, a prawa autorskie
    Date: Wed, 19 Nov 2003 23:58:05 +0100

    ->ksRobak<- news:bpd8se$ove$1@inews.gazeta.pl wrote:

    > Każdy post jest twórczością (wierszem)
    > a kradzież to kradzież.
    > \|/ re:

    Widzę, że wątek rozmnożył się także na pl.soc.prawo - to i dobrze.
    Rozciągniemy membranę na jeszcze więcej sposobów i w kilku(set) różnych
    kierunkach.
    Membrana pęknie i sprawa się wyjaśni.
    Pomijając kwestie prawne, dodam od siebie kilka słów /bardzo subiektywnie/.
    KsRobak to jednostka wybitnie destrukcyjna... Nie trzeba tu wielkiej
    psychologii, żeby zadać sobie pytanie - jaki ma w tym cel?
    Inne pytanie: ile postów /tych 'wypominanych'/ KsRobaka znajduje się w
    dziale "Wybrane Posty" strony http://www.psphome.htc.net.pl? Moim zdaniem
    niewiele lub żaden.
    No właśnie... Może inaczej: Wielebny Księżycu..., myślę, że Twoim problemem
    jest wielka pretensja do całego świata, że Księżycowe i Wielbne posty nie są
    zamieszczane w dziale "Wybrane Posty".
    Dlaczego tak się dzieje...? Nie mam pojęcia - przypuszczam, że po prostu
    piszesz słabe teksty.
    Jak na mój /znowu subiektywnie/ gust nie ma w nich ani polotu, ani humoru a
    psychologii to już za grosz. Ciągle prowadzisz jakieś destrukcyjne
    działania.
    Tym razem dostrzegam wielką chęć - tzn. większą niż kiedykolwiek -
    podłożenia BOMBY pod wyżej wymieniony serwis...
    Upierasz się przy swoim - upierasz się przy tym, że Twoje posty to poezja.
    OK. Pewnie masz rację - kamyk ma tyle obrazów ile osób patrzących - tak?
    Ty widzisz swoje posty w kategorii "poezja" - ja widzę w kategorii zbyteczne
    zaśmiecanie grupy tekstami z pogranicza amatorskiej filozofii, czy
    pejoratywnej papki wciskanej na przymus i z wybitną 'periodyką'.
    Zauważ Wielebny Księżycu, że każdy z nas widzi te posty w kategoriach
    ZBYTECZNE W DZIALE "POSTY WYBRANE".
    Napisałem już, że Twoich postów Redakcja nie publikuje - a przynajmniej ja
    nie publikowałem - ja, czyli Gościnny wspomagacz Redakcji w miesiącu
    Listopad; roku bieżącego... i publikować nie zamierzam...

    O co - w takim razie - tyle szumu?

    --
    "Nikt nie jest doskonały. Nie ma to jednak nic wspólnego ze zdolnością człowieka do
    odczuwania swej doskonałości."