    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postępowanie przygotowawcze
    Date: Fri, 28 Mar 2003 01:01:31 +0100

    news:b5s9le$4u4$1@inews.gazeta.pl...
    > W znanych mi przypadkach przepadek rzeczy następował wyrokiem sądu. Nawet,
    > jakby to było warunkowe umorzenie to byłoby postanowienie sądu. Skoro
    > twierdzisz, że sprawę umorzono na BCP, to nie widzę na obecny stan mojej
    > wiedzy podstaw do zatrzymania czegokolwiek. Albo coś motasz, albo ktoś
    > odstawia szopkę. Jeśli wszystko, co napisałeś wcześniej jest ścisłą prawdą
    > bez koloryzowania, to radzę Ci podejść do jakiegoś adwokata. Radzę tak,
    > ponieważ nie wierzę, by to była prawda i pewnie jest coś, czego nie
    > zauważyłeś. Nie można tak sobie zabrać komuś 5 komputerów, dysku i płyty,
> [...]

    od początku były problemy, 2,5 miesiąca czekałem na zatwierdzenie
    przeszukania od prokuratora, zabrali drukarki monitory i rzeczy które do
    piractwa nic nie mają. BCP jest ale zatrzymane elementy miały zainstalowane
    nieleganle programy (dlatego przepadek)ale nie karają bo brak znamion

    > wiedzy podstaw do zatrzymania czegokolwiek. Albo coś motasz, albo ktoś
    > odstawia szopkę. Jeśli wszystko, co napisałeś wcześniej jest ścisłą prawdą
    nie opisałem całej sprawy bo jest ona wielowątkowa i dostyczy też fałszywego
    składania zeznań przez policjanta (stawiałem się więc zabrali mi prawo jazdy
    aby mnie pouczyć że nie wolno się stawiać) ale ważne elementy przytoczyłęm
    całe

    czemu jak znaleziono mi instalkę Sony Auto Route Planner czy jakoś tak to o
    postanowieniu informowali SONY - nie było ono stroną gdyż materiał ten nie
    wyczerpał znamion przestępstwa

    Pozdr
    MI