    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 18 Feb 2012 18:24:46 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Postępowanie o wyjawienie majątku - help please

    On Sat, 18 Feb 2012, Liwiusz wrote:

    > W dniu 2012-02-18 16:14, k...@i...eu pisze:

    [...]
    > W tym przypadku: wyjawić swój majątek. W ogólnym przypadku - zapłacić
    > wierzytelność.

    > Nie w tym przypadku.

    [...]
    > A po co miałbyś się żalić?

    Z tego powodu, który zostawiłeś w kolejnym cytacie:

    Nie wiem czy dobrze wnioskuję, ale:
    - wierzycielowi wcale nie zależy na długu, koniecznie chce
    wyjawienia majątku
    - dłużnik najwyraźniej NIE CHCE wyjawienia CAŁEGO majątku,
    a jak sądzę o tym myśli
    - a ja nie wiem co napisać, bo nie mam pojęcia czy w związku
    z żądaniem "wyjawienia majątku odnośnie kwoty 250 zł"
    wystarczy ujawnić majątek który ją pokrywa, czy trzeba
    ujawnić CAŁY majątek, co w sposób oczywisty stawiałoby
    sprawę na głowie.

    > Wydumany masz problem...

    Możliwości widzę dwie:
    - nie wie że źle rozumuje, a Ty z tego sobie nie zdajesz sprawy
    (że on nie wie) i dlatego tak sądzisz
    - jednak nie jest on taki wydumany, jak ktoś nie chce żeby
    szwagier sąsiada z którym prowadzi "wojnę sąsiedzką" wiedział
    że ktoś kto jest winien 250 zł ma w depozycie bankowym
    stosik sztabek złota :P (choćby po to, żeby mu nasłać
    skarbówkę z pytaniem "a skąd pan je ma", w ramach
    umilania życia)

    pzdr, Gotfryd