    From: "lexadorator" <krzysztofigurski@WYTNIJ_TOgmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postąpiłem_jak_radziliście...
    Date: Tue, 19 Oct 2010 09:25:24 +0000 (UTC)

    Jestem ciekaw (czy) jak Twoja sprawa się zakończyła. Internet jest inwigilowany,
    fakt, dlatego nie daję wprost wypowiedzi, co do których mam pełne prawo - też mam
    sprawę vs komornik. Co do czynności komornika i zażaleń oraz trybów mogę napisać, ale
    wolę wypowiedź ustną. Możesz wystąpić o objęcie trybem nadzoru działań komornika,
    przy naruszeniu zasad postępowania egzekucyjnego. Bardzo często \"przysługują\"
    komornikowi zarzuty z kpk dot. fałszowania dokumentów, poświadczania nieprawdy itd,
    itp. Przeanalizuj materiał, który masz w ręku. W uzasadnionych przypadkach - składaj
    zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa do prokuratury właściwej miejscu
    wykonywania zawodu przez komornika (adres jego kancelarii). Jeśli chcesz o tym
    porozmawiać, to chętnie służę doświadczeniem (niestety je mam) i ew. radą.