    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posiadanie policja i ochrona
    Date: Fri, 28 Dec 2007 19:24:20 +0100

    witek wrote:

    > o przepraszam
    > poukładaj sobie wg. godziny i porównaj kto co napisał wcześniej.

    O przepraszam, fizycznie niemożliwe jest żebyś odpowiedział na post który
    jest napisany później od twojej odpowiedzi. Spójrz na to na co odpisałeś, i
    spójrz na swoją odpowiedź.

    Jacek napisał o sytuacji kiedy bezprawnie uniemożliwia ci wejście do
    mieszkania. Ty odpowiedziałeś że nie może wejść dopóki go nie wpuścisz. Nie
    uważasz że odpowiedź była troche nie na temat?

    p. m.