  • Data: 2003-12-29 18:04:48
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marzenna Kielan" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bsosqi$kci$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Żebyśmy się dobrze rozumieli: Nie uważam, że włamywacza trzeba pozbawić
    > życia. Kradzież nie jest wystarczającym powodem dla pozbawienia
    człowieka
    > życia. Osobiście pewnie strzeliłabym najpierw w powietrze a potem
    starała
    > się mierzyć tak, aby człowieka nie zabić. Ale jak sobie powiedzieliśmy
    jest
    > noc, ja jestem zrozpaczona, bo oto znika w przepastnym worze co najmniej
    > kilka lat mojej pracy - mam pozwolić, żeby złodziej uciekł? Chyba
    żartujesz.
> [...]

    No i właśnie w tym miejscu zaczną się Twoje kłopoty. Być może masz rację.
    Nie czuję się władny przekonywać Cię, ze nie masz, bo akurat osobiście
    jestem tego samego zdania. Z tym, że ustawodawca był uprzejmy być innego
    zdania i chwilowo na to nic poradzić nie można. Jak strzelisz do
    uciekającego, to będzie to przekroczenie granic obrony koniecznej.