  • Data: 2003-12-29 21:26:40
    Temat: Re: Polska krajem bezprawia
    Od: "Miroslaw Oles" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przede wszystkim nie należy mylić ze sobą 2 rzeczy: prawa i
    sprawiedliwości.
    > Bo jeśli chodzi o to pierwsze, to Polska od dawna już awansowała na
    > światową potęgę, produkując corocznie rekordowe ilości legislacyjnego
    > bełkotu. Natomiast co do sprawiedliwości, to masz jej tu tylko tyle, ile
    > zdołasz sobie kupić.

    hehe. Fajnie okreslone. Lecz ostatnio sie troszke przejechałem i musiałem
    zapłacic mandat. Proponowałem policji za moje wykroczenie do łapy 100PLN i
    nie wzieli. woleli mi dac mandat za 200PLN. Zdziwliło mnie to mocno. Jednak
    nie kiedy sie trafi na uczciwego lecz to żadkśc (z jednej strony szkoda a z
    drugiej dobrze)