  • Data: 2008-07-10 15:40:23
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: poreba <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Jul 2008 12:48:45 +0200, Tristan napisał(a):

    > No właśnie. A mi marketingowo wciskasz, że
    > mam pieczywko gratis,
    Tristan!!! Jak przedłużam umowę i mam ofertę
    na aparat z abonamentem to też sobie w główce
    kalkuluję ile będzie mnie kosztował 'na raty'
    tj. jaki aparat i jakie usługi dostanę przez
    okres obowiązywania umowy za oferowaną cenę
    aparatu + abonament w tym okresie. Jednak do
    głowy by mi nie przyszło aby, z uporem godnym
    lepszej sprawy, w tak zawoalowany sposób
    nakierowywać czytających na oczywisty
    wniosek, iż operatorzy 'dotowane' telefony
    finansują z pobieranych potem opłat. Po
    pierwszej obiekcji na grupie (p.s.prawo
    przecież!) wytłumaczyłbym, że o moje własne
    _odczucie/pojęcie_ chodzi - IMHO.

    No, chyba że miałbym fazę na trollowanie albo
    chciał tasiemcowaty podwątek wyhodować ;)

    --
    pozdro
    poreba