  • Data: 2008-07-13 12:38:35
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poreba pisze:

    > Jednak do
    > głowy by mi nie przyszło aby, z uporem godnym
    > lepszej sprawy, w tak zawoalowany sposób
    > nakierowywać czytających na oczywisty
    > wniosek, iż operatorzy 'dotowane' telefony
    > finansują z pobieranych potem opłat.

    Bo on nie łapie ze operatorzy sprzedając (a ni wynajmując lub udzielając
    rat) telefon za złotówkę podejmują pewne ryzyko, że jak zmienią
    regulamin to ludzie odejdą i im się to nie zwróci. IMO uczciwie
    postawione, ale to zwolennik rat, chciałby wszystko na raty kupować, na
    raty sprzedawać i w ratach wyliczać... od taka mania.

    > No, chyba że miałbym fazę na trollowanie albo
    > chciał tasiemcowaty podwątek wyhodować ;)

    No to tez jest opcja