  • Data: 2008-07-10 21:30:13
    Temat: Re: Polkomtel - zakonczenie
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 10 lipiec 2008 22:28
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0807102226390.152@quad>):

    > Nie.
    > Płytę dostał RAZEM Z GAZETĄ.

    Dobra, moja cierpliwość się skończyła. Macie rację, płyta jest gratis w
    zamian za zobowiązanie, że się kupi droższą wersję gazety, która różni się
    tym, że ma gratis płytę.... I w ogóle najlepiej zerwać umowę, zwrócić
    gazetę, a płytę zatrzymać, bo była gratis.

    > I zauważ problem: chcę mieć płytę, nie potrzeba mi gazety.
    > Ile kosztuje płyta? ;)

    3zł. Kupujesz zestaw za 5 i sprzedajesz gazetę za 2.
    Ale cóż, ja truskawki śmietaną, bo ja wariat.

    --
    Tristan